Jesteś tutaj

W Centrach Handlowych Auchan ruszyła kampania „Odblaskowi.pl”

W pierwszy weekend września rozpoczęła się 9. edycja corocznej kampanii edukacyjnej „Odblaskowi – Widoczni na drodze”, której gospodarzem będą Centra Handlowe Auchan. Akcja ma na celu propagowanie odpowiedzialnych zachowań na drodze, a w szczególności noszenia elementów odblaskowych przez najmłodszych i ich rodziców. Dla uczestników kampanii przygotowano 60 tys. odblaskowych opasek.

Ceetrus Polska realizuje w zarządzanych przez siebie centrach handlowych szereg akcji mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa najmłodszych w codziennych sytuacjach. Jedną z takich inicjatyw jest kampania edukacyjna „Odblaskowi.pl – Widoczni na drodze” adresowana do dzieci i ich rodziców. Jej celem jest promowanie zasad bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach, zwłaszcza po zmroku. W tym roku odbędzie się 9. edycja kampanii, której gospodarzami będzie piętnaście Centrów Handlowych Auchan.

Kampania edukacyjna „Odblaskowi.pl – Widoczni na drodze” odbywa się w Centrach Handlowych Auchan od 2012 r. W trakcie ubiegłorocznej edycji rozdano 50 tys. odblaskowych opasek i tyle samo broszur edukacyjnych.

Tegoroczny cykl spotkań „Odblakowi.pl – Widoczni na drodze” obejmie spotkania edukacyjne, które od początku września do końca listopada odbędą się w wybranych Centrach Handlowych Auchan. Przygotowane z myślą o dzieciach gry i zabawy pozwolą małym uczestnikom z łatwością przyswoić wiedzę na temat bezpiecznego korzystania z dróg. Każdy uczestnik spotkania otrzyma odblaskową opaskę. Również rodzice i opiekunowie będą mogli wziąć udział w quizach i zabawach sprawdzających znajomość przepisów ruchu drogowego. Po spotkaniu wspólnie z dziećmi będzie można uporządkować swoją wiedzę dzięki rozdawanym podczas eventów broszurom informacyjnym. 

Na potrzeby kampanii edukacyjnej została stworzona strona internetowa odblaskowi.pl, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat kampanii i materiały edukacyjne.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ceetrus Polska zakończył modernizację Centrum Handlowego Auchan Żory. Dzięki kilkumiesięcznym pracom remontowym klienci mogą korzystać z odnowionych, nowoczesnych przestrzeni, m.in. strefy restauracyjnej, pokoju rodzica i dziecka oraz pasażu. Nowe wnętrza mają wyrażać hasło obiektu – „Zakupy, to Twój żywioł”.

Do grona najemców Centrum Handlowego Auchan Gliwice dołącza PEPCO. W nowym salonie o powierzchni 555 mkw. klienci mogą skorzystać z bogatej oferty odzieży i artykułów do domu. Za komercjalizację obiektu odpowiada Ceetrus Polska.

X