Jesteś tutaj

Advertisement

Sukces aplikacji mobilnej Żabki

W ciągu 2 miesięcy od udostępnienia pilotażowej wersji, aplikacja sieci Żabka o nazwie żappka znalazła się wśród najczęściej pobieranych, bezpłatnych aplikacji w Polsce. Od końca maja br. aplikacja jest szeroko dostępna dla klientów i zyskuje nowe funkcjonalności – oferuje klientom wyjątkowo atrakcyjne promocje, które zmieniają się co 2 godziny oraz oferty indywidualnie dobierane dla użytkownika przez sztuczną inteligencję.

– Z satysfakcją patrzymy na rozwój naszej aplikacji, której pierwsza wersja została pozytywnie odebrana przez klientów. Od momentu udostępniania jej użytkownikom smartfonów, została pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Dodam, że to dopiero początek naszych możliwości i z pewnością pozytywnie zaskoczymy klientów zarówno nowymi funkcjonalnościami, jak i akcjami marketingowymi – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.

Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia, wyjątkowo atrakcyjne promocje na ulubione produkty. Po upłynięciu dwóch godzin, promocje zmieniane są na zupełnie nowe. Kolejnym dodatkiem jest sekcja w aplikacji z produktami, które co 24 godziny są indywidualnie dopasowywane do użytkownika przez sztuczną inteligencję. W ich przypadku klient otrzymuje jednoczesną gwarancję najlepszej ceny.

Dodatkową korzyścią dla użytkowników, znaną już z pierwszej odsłony aplikacji jest program lojalnościowy – robiąc zakupy przy użyciu aplikacji konsumenci zbierają specjalne punkty - żappsy. Każda wydana w Żabce złotówka jest premiowana, a zebrane żappsy można wymienić na ulubione produkty z oferty Żabki, odbierane bezpośrednio w sklepie – w tym asortyment Żabka Café, popularne napoje czy słodycze.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ponad 650 tys. czyli o 190 tys. więcej niż w ubiegłym roku zebrano w sklepach sieci Żabka i Freshmarket podczas 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma Żabka Polska grała z WOŚP już po raz osiemnasty. Jak co roku, w sklepach sieci stały puszki Fundacji WOŚP, do których można było wrzucać datki na Orkiestrę i odbierać serduszka. 

Sieć Żabka prowadzi dalszy dynamiczny rozwój swoich pięciu Centrów Logistycznych, chcąc stale podnosić efektywność łańcucha dostaw. Obecnie sieć poszukuje ponad 50-ciu  pracowników, w tym operatorów wózków widłowych oraz specjalistów obsługujących procesy magazynowe do Centrum w Szałszy k. Gliwic oraz w Będzieszynie pod Pruszczem Gdańskim.

X

Przeczytaj również