Jesteś tutaj

SPAR i wycieczki marzeń

Wakacyjny konkurs marki „Ze Starego Spichlerza” i Biura Podróży Itaka  w polskich sklepach spożywczych SPAR został  rozstrzygnięty. Konkurs trwał od 8 lipca do 7 sierpnia 2016 roku. Aby wziąć w nim udział klienci  musieli  zakupić kabanosy i parówki marki „Ze Starego Spichlerza”, wymyślić kreatywne hasło reklamujące markę, a następnie zarejestrować swoje zgłoszenie na stronie internetowej konkursu. Nagrodami w konkursie były 3 vouchery na wakacje marzeń, w wysokości 4000 zł każdy, ufundowane przez Biuro Podróży Itaka. Komisja konkursowa wyłoniła najbardziej kreatywne hasła, a szczęśliwymi zwyciężczyniami zostały panie: Barbara Teter ze Stalowej Woli, Paulina Witkowicz z Krakowa oraz Anna Klupsz z Kurzej Góry.  Kolejny konkurs w sieci SPAR potrwa do 25 września br. Jest to konkurs urodzinowy, w którym można wygrać wycieczkę do Disneylandu dla całej rodziny, skutery, rowery, laptopy, tablety i roboty kuchenne. SPAR Polska obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol.  Sieć sklepów SPAR jest jedną z niewielu sieci handlowych działających na terenie Polski, która w stu procentach opiera się na polskim kapitale.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć polskich sklepów spożywczych SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 290 m² i formacie SPAR otwarto w miejscowości Milczany. Mimo, że Milczany to niewielka miejscowość położona w powiecie sandomierskim, w województwie świętokrzyskim, oferta sklepu SPAR nie różni się niczym od placówek SPAR zlokalizowanych w większych miastach. 

Bać-Pol coraz bardziej koncentruje się na sprzedaży detalicznej. Spółka chcąc rozwinąć sieć franczyzową SPAR zamierza pozyskać inwestora. Jak przyznaje Leszek Bać, oferta inwestycyjna ma dotyczyć 49% akcji spółki.

X