Jesteś tutaj

Sieć Lewiatan z dynamicznym wzrostem zatrudnienia

W rankingu największych polskich pracodawców PSH Lewiatan zanotowała najwyższą w pierwszej dziesiątce, 11% dynamikę wzrostu zatrudnienia. Dla porównania trójka czołowych pracodawców zwiększyła w 2018 r. liczbę pracowników łącznie o 5%. W samym 2019 r. sieć Lewiatan zorganizowała ponad 2000 szkoleń warsztatowych dla pracowników, a od początku działalności poprzez Centrum Edukacyjne ukończono 400 000 certyfikowanych kursów. Lewiatan to obecnie ósmy największy pracodawca w Polsce.

Lewiatan to trzecia co do wielkości sieć handlowa i największa sieć franczyzowa w Polsce. Obecnie  zatrudnia ponad 30 000 pracowników. Sieć nie rekrutuje bezpośrednio, jednak Lewiatan inwestuje w nowoczesne narzędzia do edukacji, wspierając tym samym swoich franczyzobiorców w prowadzeniu ich biznesu.

PSH Lewiatan stawia na nowoczesne szkolenia, które wspierają rozwój biznesu oraz osobiste kompetencje pracowników. Głównym narzędziem, które wykorzystuje sieć jest wewnętrzna platforma Centrum Edukacyjne Lewiatana (CEL), która oferuje m.in. szkolenia online z różnych dziedzin. Jak dotąd na platformie CEL ukończono 400 000 certyfikowanych kursów.

Jak informuje Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.: – W  drugim kwartale 2020 r. planujemy start nowej wersji platformy CEL, która będzie nowocześniejsza i bardziej spersonalizowana zgodnie z potrzebami naszych pracowników. Nie zapominamy też o przedstawicielach młodszego pokolenia, dlatego wykorzystamy np. rozwiązania z obszaru grywalizacji, czyli szkoleń w formie gier.

Lewiatan inwestuje także w rozwój kompetencji kadry menedżerskiej. Inicjatywa „Skuteczny szef 2.0.” to certyfikowany kurs, który ma na celu pogłębienie kompetencji menedżerskich pracowników Sieci.

– Inwestycje w ludzi przynoszą realne efekty i są widoczne w dynamice zatrudnienia sieci. Ważnym aspektem naszych działań jest również dbanie o przyjazne środowisko i atmosferę pracy. Staramy się stale działać w tych obszarach – dodaje Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dnia 5 grudnia rozpocznie się kolejna kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w telewizji. Reklamy Lewiatana zagoszczą na antenach największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna będzie jednak wyjątkowa i inna niż dotychczasowe. Zadebiutuje w niej nowa wersja reklamy „Do Lewiatana jeden krok…”.

W 2017 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan przeszkoliła ponad 18 tys. pracowników. Lewiatan to jedna z największych sieci handlowych w Polsce.

X