Jesteś tutaj

Sieć Kaufland wspiera rozwój polskich start-upów

Kaufland wspiera rozwój polskich start-upów z sektora FMCG. 25 marca wystartowała platforma, dzięki której firmy mogą zgłaszać swoje produkty. Wybrane z nich pojawią się na półkach wszystkich 212 marketów sieci w całej Polsce.

Firmy mogą zgłaszać swoje produkty poprzez stronę http://startupbykaufland.pl. Następnie przedstawiciele sieci będą wybierać maksymalnie cztery start-upy, których produkty przez dwa tygodnie będą dostępne w sklepach Kaufland w całej Polsce. Klienci będą mogli je z łatwością znaleźć, ponieważ zostaną one wyeksponowane na końcach regałów. Kaufland oferuje w ten sposób nowym dostawcom bardzo atrakcyjne miejsca dla ich produktów, a klientom jeszcze szerszą i ciekawszą ofertę. Producentom, których produkty będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród klientów, sieć będzie mogła zaproponować stałą współpracę.

Projekt Startup by Kaufland jest jedną z inicjatyw realizowanych w ramach przyjętej przez sieć strategii CSR oraz przyświecającej jej idei „Działanie robi różnicę”. Zgodnie z nią sieć podejmuje szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań zarówno w zakresie stosowanych technologii jak i oferowanych produktów. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Klienci sieci Kaufland posiadający iPhony z technologią NFC lub zegarki Apple Watch mogą płacić za zakupy za pośrednictwem Apple Pay. Wystarczy dodać swoją kartę Mastercard lub Maestro do wirtualnego portfela.

Sieć Kaufland przygotowała dla swoich klientów wyjątkową ofertę z okazji Black Friday. Obniżki cen dochodzą nawet do 80% i dostępne są przez cały tydzień.

X