Jesteś tutaj

Rekordowy wzrost Grupy Muszkieterów w Europie w 2018 r.

W 2018 r. sieci należące do Grupy Muszkieterów, wraz ze stacjami paliw,  odnotowały wzrost obrotów o 7,77%. Łączne obroty dziewięciu szyldów należących do Muszkieterów – Intermarché, Netto, Bricomarché, Bricorama, Brico Cash, Roady, Rapid Pare-Brise, American Car Wash oraz Poivre Rouge, a także stacji paliw – wyniosły 40,47 mld euro. Natomiast pion rolno-spożywczy, wypracował wynik na poziomie 4,03 mld euro, zwiększając tym samym obrót całkowity Grupy w Europie do 44,5 mld euro.

Obchodzony w tym roku jubileusz 50-lecia działalności Grupy na rynku to potwierdzenie znaczenia niezależnego handlu, który potrafi dostosować się do oczekiwań konsumentów, jak również sprostać wymogom dynamicznie rozwijającego się rynku. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu 3101 przedsiębiorców oraz 150 tys. pracowników sklepów i struktur centralnych.

– W 2018 roku Muszkieterowie osiągnęli rekordowy wzrost obrotów od 2000 r. Stało się tak dzięki dynamice, jaka cechuje nie tylko nasze sieci handlowe, ale wszystkie nasze jednostki. Jednym z najważniejszych osiągnięć minionego roku był niewątpliwie nasz rozwój, wraz z przyłączeniem Bricoramy, nabyciem mniejszościowych udziałów w Les Comptoirs de la Bio oraz przejęciem Rapid Pare-Brise i American Car Wash – mówi Didier Duhaupand, Prezes Grupy Muszkieterów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Muszkieterów ujawniła nową strategię dla swoich zakładów produkcyjnych sektora rolno-spożywczego. Powołując do życia nowy podmiot, nazwany „Agromousquetaires”, który to zarządza aktualnie wszystkimi zakładami produkcyjnymi Muszkieterów wyspecjalizowanymi w 12 obszarach, a jednocześnie tworząc dla nich wspólną strategię rozwoju, co pozwoli jej utrzymać się na 11 pozycji w klasyfikacji francuskich grup przemysłowych sektora rolno-spożywczego.

W ramach XI edycji kampanii „Zbieramy Krew dla Polski” ponad 2600 dawców oddało blisko 1200 litrów krwi. W ciągu 11 lat kampanii realizowanej przez Grupę Muszkieterów, zarządzającą sieciami Intermarché i Bricomarché, wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem zebrano jej natomiast łącznie blisko 16 000 litrów od ponad 35 000 dawców.

X