Jesteś tutaj

Podsumowanie akcji „Muszkieterowie dla Polek”

Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami sklepów Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat organizuje akcję „Muszkieterowie dla Polek”, która ma na celu promocję profilaktyki raka piersi wśród kobiet. W 2018 r. w ramach tej kampanii z badań profilaktycznych skorzystało 7838 kobiet kwalifikujących się do bezpłatnej kontroli mammograficznej. Wśród 677 z nich wykryto zmianę łagodną, a 223 otrzymały skierowanie na dodatkowe, również bezpłatne badania w ramach diagnostyki pogłębionej.

Mając świadomość tego, że wczesne wykrycie nowotworu zwiększa szanse na całkowite pokonanie choroby, Grupa Muszkieterów organizuje akcję „Muszkieterowie dla Polek”. Ta inicjatywa ma za zadanie zwiększyć świadomość kobiet w naszym kraju na temat tego, jak ważna jest profilaktyka w przypadku raka piersi.

– W ubiegłym roku dzięki akcji „Muszkieterowie dla Polek” na parkingach sklepów Intermarché i Bricomarché, 7838 kobiet w wieku 50-69 lat wzięło udział w bezpłatnych badaniach mammograficznych refundowanych przez NFZ – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Widząc jak wiele kobiet decyduje się na udział w organizowanych przez nas badaniach profilaktycznych możemy śmiało powiedzieć, że akcja przynosi zamierzony efekt. To oznacza, że każdego roku zwiększa się świadomość Polek na temat tego, jak ważna dla naszego zdrowia jest profilaktyka.

W 2019 r. Grupa Muszkieterów kontynuuje działania w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. Tak, jak w poprzednich latach kobiety będą mogły skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych w 3 województwach: dolnośląskim, lubuskim i wielkopolskim. W ciągu 11 lat trwania kampanii zbadanych zostało około 60 tys. kobiet.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Goodman, globalny ekspert w dziedzinie nieruchomości logistycznych i biznesowych, podpisał umowę z Grupą Muszkieterów na budowę nowego centrum magazynowo-biurowego w Poznaniu.

23 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Pomocy Potrzebującym. Przy tej okazji Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, przypomina o tym jak ważne jest  pomaganie innym i podsumowuje realizowaną wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem jubileuszową, X edycję kampanii „Zbieramy Krew dla Polski”. W minionym roku, w ramach akcji, blisko 3 000 dawców oddało łącznie ponad 1 300 litrów krwi. W ciągu 10 lat zebrano jej natomiast blisko 15 000 litrów.

X

Przeczytaj również