Jesteś tutaj

Płatności kartą za drobne zakupy

Rozpoczęła się nowa kampania, która ma przypomnieć konsumentom o szerokiej sieci akceptacji płatności bezgotówkowych w Polsce i przekonać ich, że bezgotówkowo mogą łatwo i wygodnie zapłacić za każde, nawet najdrobniejsze zakupy.

Obecnie płatności bezgotówkowe akceptuje w Polsce ponad 657 tys. terminali (z czego niemal 100% obsługuje płatności zbliżeniowe). W ciągu najbliższych 3-4 lat liczba ta wzrośnie o kolejne kilkaset tysięcy, dzięki Programowi Polska Bezgotówkowa prowadzonemu przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Tylko w tym roku, dzięki tej inicjatywie udało się wprowadzić na rynek już ponad 65 tys. terminali. Dzięki programowi mali i średni przedsiębiorcy mogą uzyskać pomoc polegającą na pokryciu kosztów związanych z zakupem terminala oraz kosztów obsługi płatności przez 12 miesięcy.

Kampania Visa potrwa do 28 października. Na jej potrzeby przygotowano 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe, które są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszą im m.in. działania wideo w internecie oraz aktywności w mediach społecznościowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Mastercard opublikował najnowsze dane dotyczące popularności transakcji zbliżeniowych. W sierpniu 2018 r. po raz pierwszy udział tego rodzaju płatności we wszystkich transakcjach z użyciem kart Mastercard i Maestro w Polsce przekroczył próg 85%. Z danych wyłania się obraz Polski jako jednego z europejskich liderów technologii bezstykowej. Co więcej, pomimo tak wysokiego poziomu nasycenia, jej popularność nad Wisłą nadal rośnie – w ciągu ostatniego roku liczba transakcji tego typu wzrosła o 38%.

Nowoczesny handel detaliczny nie może istnieć bez sprawnego systemu płatniczego. Musi być on dostosowany do potrzeb i zwyczajów współczesnego konsumenta, który coraz chętniej na co dzień korzysta z technologicznych udogodnień. Obecnie standardem są płatności bezgotówkowe i zbliżeniowe. Jednak oczekiwania konsumentów na innowacje w tej dziedzinie wciąż rosną.

X