Jesteś tutaj

Piotr i Paweł pod szyldem SPAR

The SPAR Group Ltd. uzyskała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta na transakcję zakupu sieci detalicznej Piotr i Paweł. Decyzja ta oznacza początek procesu ekspansji Wasz Sklep SPAR na polskim rynku.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta ogłosił dziś, iż zatwierdził transakcję kupna/sprzedaży, która została podpisana 30 maja 2019 r. pomiędzy The SPAR Group Ltd. a siecią Piotr i Paweł. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji Urzędu, The SPAR Group Ltd. będzie mógł rozpocząć proces reorganizacji obecnych sklepów Piotr i Paweł na formaty, które najlepiej będą odpowiadać na potrzeby klientów w poszczególnych lokalizacjach. Jednocześnie nastąpi rebranding na nowe marki SPAR i EUROSPAR.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji UOKiK. Wspólnie z zespołem sieci Piotr i Paweł chcemy rozwijać istniejącą sieć sklepów. Chce dodać wszystko to, co marka SPAR może zaoferować, aby stworzyć wyjątkową ofertą dla konsumentów – mówi Tomasz Syller, prezes Wasz Sklep SPAR.

Komentując decyzję UOKiK, Rob Philipson, odpowiedzialny za rynek polski z ramienia the SPAR Group Ltd, dodał: – Z zadowoleniem przyjmujemy pozytywną decyzję  UOKiK. Działania, które podejmiemy w sklepach Piotr i Paweł, to początek naszej ekspansji oraz rozwoju sieci pod marką SPAR. To również bardzo silny sygnał dla wszystkich potencjalnych partnerów detalicznych, że The SPAR Group Ltd. traktuje polski rynek bardzo poważnie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Strony informują, że dnia 4 czerwca 2019 r. zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami złożone zostały odpowiednie dokumenty do Prezesa UOKiK w celu uzyskania zgody na transakcję.

Spar Group w ciągu pięciu lat chce otworzyć w Polsce 400 sklepów. Podstawą budowy sieci są poddawane właśnie rebrandingowi placówki Grupy Piotr i Paweł. Tomasz Syller, dyrektor zarządzający i członek zarządu Wasz Sklep Spar przyznaje, że liczy również na współpracę z niezależnymi detalistami.

X