Jesteś tutaj

O połączniu Piotra i Pawła ze Spar Group

Proces poszukiwania inwestora branżowego zakończyliśmy z sukcesem – podkreśla Marek Miętka, Prezes sieci Piotr i Paweł. – Teraz czekamy na zatwierdzenie transakcji przez UOKiK, co jest dla nas bardzo ważne i patrzymy na to jak na kolejny kluczowy krok dla realizacji całej inwestycji.

Pozyskanie inwestora to sukces postępowania restrukturyzacyjnego firmy.

– Obecna sytuacja gwarantuje jego sprawne zakończenie oraz kontynuację partnerskiej współpracy po zakończeniu sanacji z korzyścią dla naszych dostawców oraz wynajmujących – podkreśla Prezes Zarządu spółki Zimmerman FIlipiak Restrukturyzacja, Patryk Filipiak – zarządca sądowy Piotra i Pawła – Równie istotne jest zachowanie miejsc pracy dla pracowników sieci. Powyższa sytuacja to dowód na słuszny kierunek procesu restrukturyzacyjnego obranego przez zarząd spółek we współpracy z zarządcą oraz pod nadzorem sędziego – komisarza.

Połączenie firm to także wzrost zatrudnienia, rozwój centrów dystrybucyjnych, a docelowo także ilości sklepów na terenie całej Polski. Zarząd sieci jest przekonany, że ta transakcja oznacza dynamiczny rozwój na konkurencyjnym polskim rynku korzystając z najlepszych międzynarodowych praktyk SPAR

– Cieszymy się z połączenia z Piotrem i Pawłem. Jesteśmy dumni, że to właśnie z taką polską siecią z tradycjami udało się nawiązać współpracę – mówi Tomasz Syller, CEO nowej spółki zależnej Spar Group. – Piotr i Paweł funkcjonuje w segmencie zbliżonym do naszego, więc połączenie tych marek to realne korzyści dla naszych klientów. Zyskają na tym wszyscy i z tego bardzo się cieszymy – podkreśla.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Spółka MLP Group zawarła dwie nowe umowy najmu z firmą Piotr i Paweł. Na ich podstawie deweloper wybuduje i wynajmie sieci sklepów spożywczych magazyny o łącznej powierzchni około 45 tys. m2. Nowy obiekt w Teresinie będzie pełnił funkcję magazynu centralnego. Razem z rozbudowanym obiektem w Poznaniu będą pełniły w sieci dystrybucji Piotr i Paweł strategiczną rolę. Ich lokalizacja umożliwia dalszą optymalizację logistyki na terenie całego kraju.

Komunikat lakonicznej treści pojawił się na stronie internetowej sieci sklepów Piotr i Paweł. Podano w nim, że w listopadzie 2017 r. właściciele sieci Piotr i Paweł rozpoczęli poszukiwanie inwestora, który zapewni dalszy rozwój firmy na konkurencyjnym rynku handlowym. Proces ten zaowocował złożeniem konkretnych ofert przez inwestorów zainteresowanych inwestycją w sieć.

X