Jesteś tutaj

Netto w kolejnych dwóch miastach Polski

5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.

Wraz z rosnącą świadomością konsumentów, a tym samym z coraz większymi wymaganiami, Netto kontynuuje rozwój biznesu, otwierając kolejne sklepy w oparciu o koncept 3.0. Duży wybór świeżych warzyw i owoców, produktów bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO oraz szereg udogodnień to już standard w nowo otwieranych i modernizowanych sklepach tej sieci. W Netto 3.0 jest również strefa z produktami TO GO, oferująca szybkie i świeże przekąski, sałatki oraz soki, a także wypiekane na miejscu pieczywo.

– Otwarcia kolejnych placówek to efekt rozbudowy sieci handlowej Netto, prowadzonej konsekwentnie zgodnie z konceptem 3.0 – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to jednocześnie ukłon w stronę klientów i ich potrzeb, ale również odpowiedź na zmieniające się trendy rynkowe. Pragniemy, aby zakupy w naszych sklepach były przyjemnym doświadczeniem, dlatego poza bogatą ofertą wysokiej jakości produktów w niskich cenach, oferujemy komfortową i estetyczną przestrzeń. Jesteśmy przekonani, że tego typu działania i troska o klientów, pozwolą nam na umocnienie naszej pozycji jednego z liderów na rynku handlu detalicznego.

Nowo otwarty sklep w Bytomiu znajduje się przy ul. Strzelców Bytomskich, zaś placówka w Oławie mieści się przy ul. Jarosława Iwaszkiewicza. Dla klientów obu nowych sklepów, sieć przygotowała szereg atrakcji oraz promocyjną ofertę sprzedażową – zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć równocześnie prowadzi intensywny remodeling już istniejących. W efekcie obecnie ponad 100 sklepów funkcjonuje zgodnie z nowym modelem Netto.

Kategoria: 

Podobne artykuły

25 lutego sieć sklepów Netto ruszyła z nową kampanią lojalnościową skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy marka proponuje swoim klientom rabat na garnki i patelnie. Nowa kampania NETTO potrwa do 26 maja br. Za zrobione zakupy klienci sieci otrzymają do 72% rabatu na wybrane akcesoria do gotowania. Każde wydane w Netto 25 zł gwarantuje otrzymanie przy kasie jednej naklejki. Uzbieranie 10 naklejek pozwoli uzyskać rabat.

25 stycznia br. w sklepie Netto w Tychach przy ul. Borowej 150 każdy chętny mógł za darmo sprawdzić, jaki ma poziom cukru we krwi i czy nie zagraża mu cukrzyca. Akcja jest częścią kampanii profilaktycznej „Zatrzymać cukrzycę", prowadzonej od ponad trzech lat przez sieć handlową Netto.

X