Jesteś tutaj

Nabór do 6. edycji Programu Stypendialnego Grupy Eurocash

Do końca lipca br. dzieci pracowników Grupy Eurocash oraz personelu zatrudnianego przez jej franczyzobiorców i partnerów mogą aplikować do kolejnej edycji Programu Stypendialnego „Spełniaj marzenia!”. Jak co roku, Fundacja Grupy Eurocash przyzna do 150 stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów.

Celem inicjatywy jest wsparcie szczególnie uzdolnionych dzieci w zdobywaniu wiedzy i rozwoju talentów, niezależnie od tego, z jaką dziedziną się one wiążą. Fundacja promuje młodzież zdolną, a zarazem pracowitą i wrażliwą na potrzeby innych.

– Wśród stypendystów Grupy Eurocash znajdują się uczniowie i studenci, którzy nie tylko mogą pochwalić się wysoką średnią ocen, ale także zdobytymi laurami za osiągnięcia sportowe, artystyczne czy naukowe – komentuje Katarzyna Kopaczewska, Prezes Fundacji Grupy Eurocash. – Jednocześnie te zdolne osoby cechuje empatia, o czym świadczy fakt, że znajdują czas na aktywność społeczną i pomoc innym. Właśnie takim zdolnym i wrażliwym na potrzeby innych ludziom szczególnie kibicujemy na drodze ich rozwoju – dodaje Katarzyna Kopaczewska.

W ciągu pięciu lat istnienia Programu Stypendialnego Fundacja Grupy Eurocash sfinansowała niemal 600 całorocznych stypendiów dla uzdolnionych dzieci pracowników, franczyzobiorców i partnerów Grupy Eurocash. Jest ono przyznawane na jeden rok szkolny lub akademicki, jednak osoby objęte wsparciem Fundacji mogą ubiegać się o nie ponownie w kolejnych latach. Kilkoro stypendystów zakwalifikowało się do Programu i uzyskało wsparcie nawet pięciokrotnie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Związek Dużych Rodzin 3+, największa w Polsce organizacja skupiająca rodziny wielodzietne oraz Eurocash S.A. podpisały porozumienie o długoletniej współpracy.

Przychody Grupy Eurocash w 2018 r. sięgnęły 22,8 mld zł, co oznacza wzrost o blisko 10% w porównaniu z 2017 r. W minionym roku Grupa zwiększyła efektywność segmentu hurtowego, przy wzroście sprzedaży w tym segmencie o 6% do 17,7 mld zł. Sprzedaż segmentu detalicznego w minionym roku przekroczyła 4,3 mld zł i była o 26% wyższa niż rok wcześniej.

X