Jesteś tutaj

Advertisement

Lidl wsłuchuje się w opinie klientów

Lidl Polska nieustannie zmienia się, by jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich klientów. Zmiany dotyczą nie tylko asortymentu w sklepach, ale również nowych usług. Już od  4. czerwca firma rozpoczyna długofalowy projekt – ankietę on-line, poprzez którą po dokonanych zakupach klienci będą mogli opisać doświadczenia zakupowe oraz wziąć udział w specjalnej loterii z atrakcyjnymi nagrodami.

Chcąc poznać opinię klientów na temat swoich usług i zbadać poziom ich zadowolenia, Lidl postanowił udostępnić specjalną ankietę „Twoja opinia”, która będzie opublikowana na stronie internetowej sieci.

– Już od lat jednym z kanałów komunikacji klientów z naszą firmą jest infolinia. Dzięki niej wsłuchujemy się w opinię  i potrzeby naszych klientów. Anonimowa ankieta on-line będzie dodatkowym źródłem informacji dotyczącym dotychczasowych doświadczeń zakupowych oraz oczekiwań klientów co do naszych, przyszłych działań – podkreśliła Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska

Za pośrednictwem ankiety on-line Lidl będzie zbierał cenne spostrzeżenia, pomysły i propozycje dotyczące różnych aspektów funkcjonowania sklepów, takich jak: prezentacja towaru, jego dostępność czy ogólny poziom zadowolenia z zakupów dokonywanych w sklepach sieci. Te informacje zwrotne umożliwią jeszcze szybsze i bardziej elastyczne reagowanie na potrzeby Klientów.

Dodatkowo, każdy kto weźmie udział w ankiecie będzie miał szanse wygrać nagrody w loterii. Co tydzień rozlosowanych zostanie 50 bonów o wysokości 100 zł na zakupy w sklepach Lidl, a dodatkowo raz w miesiącu – voucher o wartości 2000 zł do wykorzystania w ramach oferty Lidl Podróże.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kasjerki w dużych sieciach handlowych wypowiadają się pozytywnie o ograniczeniu handlu w niedziele. Pomimo mniejszych zarobków oraz większej ilości pracy w soboty i poniedziałki uważają, że wprowadzenie nowego prawa było dla nich dobre, ponieważ mają więcej czasu dla swoich rodzin.

Darzymy ich sentymentem, cenimy za jakość oferowanych produktów i za to, że doskonale znają nasze preferencje zakupowe. Mali detaliści, bo o nich mowa, odgrywają ważną rolę w handlowym ekosystemie. Niestety, jak wynika z badań przeprowadzonych przez platformę MAM, aż 46% Polaków uważa, że w ich miejscu zamieszkania jest obecnie za mało lokalnych sklepów. To martwi tym bardziej, że dostrzega się potrzebę istnienia takich placówek. Aż 74% uważa, że obecność małych detalistów to niezwykle istotny element lokalnej społeczności.

X