Jesteś tutaj

Lidl przekazał już 8 800 000 mln zł na rzecz WOŚP

Szósty raz z rzędu Lidl pokazał, że praca zespołowa przynosi imponujące rezultaty. Zbiórka pieniędzy dla WOŚP trwała w sklepach Lidl już od 5 stycznia. Lidl z pomocą swoich klientów i pracowników przekazał w tym roku na rzecz fundacji 1 600 000 zł! W sumie, w ciągu ostatnich 6 lat Lidl uzbierał sumę o łącznej wartości 8 800 000 zł. Warto grać razem by pomagać.

Zbiórka na rzecz WOŚP rozpoczęła się w sklepach sieci Lidl już w poniedziałek 5 stycznia, niemal tydzień przed Wielkim Finałem. Podczas codziennych zakupów klienci mogli pomagać w zbiórce wrzucając pieniądze do specjalnych skarbon umieszczonych przy kasach. Oprócz zbiórki pieniędzy prowadzonej w sklepach, sieć Lidl przekazała noże szefa kuchni oraz książki kucharskie z autografami Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy na aukcje charytatywne. Noże i książki można było licytować w Internecie.

– Na przestrzeni ubiegłych sześciu lat, jak co roku klienci Lidla wykazali się ogromną szczodrością i wielkim sercem wspierając WOŚP – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Ich wparcie pozwoli Wielkiej Orkiestrze prężnie działać gromadząc fundusze dla tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy. Chciałabym podziękować przede wszystkim naszym klientom – ich zaangażowanie jest godne podziwu – dodaje.

W tym roku wspólnie zbierano na zakup urządzeń diagnostycznych i podtrzymania wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych, onkologicznych, kardiochirurgicznych, pulmonologicznych i reumatologicznych, ale też na rzecz godnej opieki medycznej seniorów.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

We wszystkich sklepach Lidl pojawiły się małe koszyki zakupowe. Mają pojemność 40 litrów, wysuwaną rączkę i kółka, dzięki czemu można w nich wygodnie przewozić wybrane produkty. To rozwiązanie jest dedykowane tym, którzy przychodzą do sklepu po mniejsze sprawunki. Oprócz nowych koszyków, klienci Lidla mogą nadal korzystać z dużych wózków w czasie większych zakupów.

16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom.  Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” firma pragnie zaprezentować swoje wartości oraz warunki zatrudnienia pracowników i możliwości rozwoju jakie im zapewnia. 

X