Jesteś tutaj

Kaufland świętuje z PAYBACK

Kaufland hucznie świętuje rok współpracy z programem PAYBACK. Z tej okazji sieć przygotowała specjalną wyprzedaż, która obejmuje aż 75 produktów. Oferta jest ważna od 16 do 22 maja br.

Ceny niektórych produktów zostały obniżone nawet do 50%. Specjalna oferta z pewnością zaciekawi miłośników gotowania. Na półkach sklepów Kaufland w niższej cenie klienci znajdą m.in.: szybkowar, krajalnicę elektryczną, garnki, patelnie, gofrownicę, opiekacz do kanapek czy talerze.

Wyprzedażowa oferta zainteresuje także tych, którzy lubią spędzać czas na świeżym powietrzu. Fani grillowania zwrócą uwagę na grill gazowy i grill okrągły na baterie. Składany pawilon pozwoli miło spędzić czas w ogrodzie i schować się przed słońcem lub deszczem. W zadbaniu o jego idealny wygląd pomoże podkaszarka elektryczna oraz nożyce do trawy i krzewów. Dla tych, którzy planują wyjazd nad morze Kaufland przygotował osłony plażowe i namiot plażowy, które osłonią przed wiatrem i zapewnią prywatność.

Wielka wyprzedaż obejmuje także ubrania, buty, akcesoria samochodowe oraz liczne produkty, które są potrzebne w każdym domu, takie jak m.in. suszarka balkonowa, żelazko czy mop obrotowy.

Obejmująca w Polsce 212 marketów sieć Kaufland i multiparnerski program PAYBACK rozpoczęli współpracę z końcem kwietnia 2018 r. Dzięki tej inicjatywie Kaufland ma możliwość zapewnienia klientom dodatkowych benefitów, które obok ceny oraz jakości oferowanych produktów i usług mają duży wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Pierwszy rok współpracy Kauflandu z PAYBACK można uznać za duży sukces. W tym czasie aż 4,7 mln klientów posłużyło się kartą PAYBACK w sklepach Kaufland. Jak wynika z danych sieci, posiadacze kart PAYBACK w ciągu roku funkcjonowania programu, wykorzystali ponad 1,2 miliarda punktów, co przełożyło się na realne oszczędności rzędu 12 milionów złotych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wczoraj, 14 lutego br. otwarto pierwszy market Kaufland w Lublinie. Sklep zlokalizowany jest przy ul. Droga Męczenników Majdanka. Tego dnia oprócz standardowo bogatej oferty sieci, na którą składa się ponad 15 tys. różnych produktów, na klientów czekały dodatkowe atrakcje i promocje.

Około 4,7 miliona użytych kart, ponad miliard wykorzystanych punktów i oszczędności dla klientów rzędu 12 milionów złotych. Minął rok od rozpoczęcia współpracy sieci Kaufland i programu PAYBACK. Jak pokazują dane, klienci chętnie korzystają z tego rozwiązania.

X

Przeczytaj również