Jesteś tutaj

Grupa Chorten finalistką Podlaskiej Marki Roku

10 lat działań na rzecz integracji środowiska 1500 podlaskich i polskich kupców oraz promowania patriotyzmu konsumenckiego - za takie działania Grupa Chorten została finalistą 15. edycji konkursu Podlaska Marka Roku w kategorii "Społeczeństwo".

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten z ponad 300 zgłoszeń przeszła do ścisłego finału najbardziej prestiżowego konkursu na Podlasiu – Podlaska Marka Roku. Nominacje do nagrody 21. finalistom przekazał marszałek województwa podlaskiego Artur Kosicki podczas uroczystości w Operze i Filharmonii Podlaskiej. Grupa Chorten jest w trójce kandydatów ubiegających się o tytuł w kategorii "Społeczeństwo".

– Jesteśmy zaszczyceni tą nominacją i wyborem kapituły. Pokazuje ona, że codziennie pracujemy nie tylko budując siłę polskich sklepów, ale tworzymy też platformę wymiany wiedzy i doświadczeń między przedsiębiorcami, edukujemy klientów, że warto kupować w polskich sklepach, bo buduje to lokalną gospodarkę i jesteśmy bardzo wrażliwi na potrzeby społeczne. Rocznie wspieramy setki większych i mniejszych przedsięwzięć o charakterze charytatywnym, sportowym albo kulturalnym – podkreśla Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten.

Grupa Chorten oprócz działalności biznesowej prowadzi szeroko zakrojoną działalność społeczną, organizując debaty o przyszłości polskiego handlu tradycyjnego, patriotyzmie konsumenckim i wsparciu producentów, zapraszając do nich samorządowców wszystkich opcji politycznych oraz przedstawicieli rodzimej branży spożywczej. Przez całą dekadę prowadzi także kampanię społeczną „Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach”, w tym w 2018 r. zrealizowała dużą akcję w rocznicę 100-lecia Niepodległości Polski. Grupa Chorten to także organizator największych targów spożywczych w północno-wschodniej Polsce, które są okazją do spotkania w jednym miejscu ponad 2000 osób – przedstawicieli producentów, dystrybutorów, detalistów i klientów. Grupa Chorten regularnie angażuje się w działalność charytatywną wspierając m.in. hospicja i inne organizacje pomocowe, sponsorując młode talenty i wydarzenia sportowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W ciągu ostatniego kwartału do Grupy Chorten dołączyło już 100 sklepów, a tylko w marcu podpisano 22 nowe umowy partnerskie na punkty handlowe m.in. w Warszawie i Olsztynie.

Otwarto właśnie delikatesy w miejscowości Sucha w województwie mazowieckim, które są kolejnym punktem w Grupie Chorten. Obecnie współpracuje z nią już 1387 placówek detalicznych.

X