Jesteś tutaj

Eurocash Alkohole promuje Drinco - nową aplikację mobilną

Większa sprzedaż, nowi klienci i nowoczesny wizerunek – aplikacja Drinco zmienia polski rynek detalicznego handlu tradycyjnego oferując konsumentom miejsce, w którym na bieżąco będą mogli zapoznać się z informacjami o najnowszych promocjach i ofertach specjalnych w lokalnych sklepach. Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepach App Store i Google Play. Drinco stanowić będzie także platformę, na której niezależni przedsiębiorcy mogą sami ustalać na co i kiedy dadzą  konsumentom rabaty na alkohole i napoje.

Detal kontratakuje – pod takim hasłem Eurocash przekonuje sprzedawców detalicznych do wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w walce o klienta. Flagowym narzędziem jest platforma Drinco. Po prostej rejestracji umożliwia ona przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż detaliczną dostęp do ogromnej bazy kuponów na alkohole i napoje. Sklep wybiera kupony, które chce zaproponować swoim klientom w wybranym czasie.

Po włączeniu kuponów przez sklepy, stają się one widoczne dla konsumentów w aplikacji. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można zrealizować kupony.

- Dotychczas większość akcji promocyjnych prowadzonych w ramach sieci handlowych była inspirowana i kreowana odgórnie. Przejście na nowy kanał komunikacji z klientami - urządzenia mobilne - wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia. Aplikacja Drinco pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i jakie produkty będą nią objęte. Dzięki temu są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać

do sklepu nowych klientów. Ponadto – dodatkowo zarabiać, bo za zrealizowane
Drinco-kupony właściciel sklepu otrzyma dodatkowe wynagrodzenie
 – opowiada Maciej Hojszyk, Dyrektor Marketingu Eurocash Alkohole.

Drinco to aplikacja, z której skorzystają także konsumenci – specjalny system elektronicznych kuponów rabatowych na bieżąco informuje o promocjach w okolicznych sklepach.

Dla sprzedawcy oznacza to również, że aplikacja pozwala konsumentom „odkryć” jego sklep i poznać jako dobre miejsce na niedrogie zakupy.

Drinco to tylko część zestawu nowatorskich narzędzi wsparcia sprzedaży dla tradycyjnych sklepów detalicznych. Wchodzą w jego skład również aplikacja edukacyjna PingWin
oraz Kreator gazetek promocyjnych. Całość – pod nazwą P@ka Lidera – wspiera lokalny handel w walce o klientów.

- Konsumenci oraz sklepy detaliczne coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. Chcemy docierać do nich dokładnie w tych miejscach, w których szukają oni informacji o produktach i najnowszych promocjach. Konsumenci regularnie przeglądają ofertę alkoholi na smartfonach i tabletach; podobny trend obserwujemy wśród sklepów -

co miesiąc na naszej stronie odnotowujemy 40 proc. udział ruchu mobilnego – 
podkreśla Maciej Hojszyk.

Więcej informacji o aplikacji Drinco wraz z formularzem do rejestracji w usłudze

dla sklepów znajduje się na stronie http://drinco.alkohole.eurocash.pl/.

Baza wiedzy na temat zestawu P@ka Lidera dostępna jest pod adresem www.pakalidera.pl.

Za projekt i wdrożenie wszystkich aplikacji odpowiedzialna jest poznańska agencja Kreatik.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Co Polacy uważają za przejaw lokalnego patriotyzmu? Według zdecydowanej większości respondentów ogólnopolskiego badania, przeprowadzonego na zlecenie Grupy Eurocash, 5 najbardziej patriotycznych zachowań w stosunku do małej ojczyzny to m.in.: troska o najbliższą przestrzeń publiczną i robienie zakupów w małym, osiedlowym sklepie. Takie podejście Polaków do patriotyzmu lokalnego potwierdziło się też w zakończonym właśnie konkursie grantowym „Lokalni Herosi”, który zwrócił uwagę na społeczną rolę przedsiębiorców – właścicieli małoformatowych sklepów .

Pracownicy Eurocash wzięli udział 3 lipca w XXV Międzynarodowym Biegu po Plaży (dystans 15 km) na trasie: Jarosławiec – z Jarosławca do Wicia i z powrotem ścieżką przyrodniczą do Jarosławca.

X