Jesteś tutaj

Część sklepów sieci Piotr i Paweł zmienia szyld na Carrefour

Przejęcie części sklepów przez kolejnego branżowego inwestora to jeden z elementów planu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Objęta postępowaniem sanacyjnym sieć intensywnie realizuje strategię przywrócenia rentowności wszystkich sklepów. Docelowy model zakłada pozostanie około 70 sklepów w upmarketowych  lokalizacjach, istotnych dla Piotra i Pawła.

– Piotr i Paweł nie znika z rynku – podkreśla Marek Miętka, Prezes Sieci Piotr i Paweł. – Realizujemy plan pozyskując środki na finansowanie restrukturyzacji i przygotowując się do kluczowego okresu handlowego „Świąt Bożego Narodzenia”–– dodaje Miętka.

Przejęte przez Carrefour lokalizacje : warszawskim Wilanowie przy Al. Rzeczpospolitej, w Konstancinie-Jeziornie oraz w Katowicach przy ul. Bażantów. Przejęte sklepy są placówkami franczyzowymi poznańskiej sieci.

– Dla nas jest to element realizowanego planu restrukturyzacji, którego jednym z elementów jest przejmowanie części sklepów przez inwestorów branżowych. Jednocześnie wprowadzamy nowy program lojalnościowy, poszerzamy asortyment na półkach i wkrótce startujemy z nową kampanią marketingową – mówi Prezes Sieci Piotr i Paweł. – Negocjacje dotyczące przejęcia kilku kolejnych  sklepów z różnymi inwestorami trwają – podkreśla Miętka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour przy współpracy z White Star Real Estate oraz JLL przygotowuje otwarcie pierwszego centrum outletowego w Bydgoszczy. Metropolitan Outlet Bydgoszcz, który w pierwszej fazie zaoferuje ponad 11.500 m. kw. GLA, powstanie z rozbudowy i remodelingu istniejącego centrum handlowego zlokalizowanego przy Al. Jana Pawła II. Proces komercjalizacji nowego obiektu już się rozpoczął. Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.

9 i 10 września odbędą sie pierwsze Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour. Wydarzenie, którego celem jest wypracowanie najlepszej oferty świątecznej dla klientów, zgromadzi największych partnerów handlowych Spółki, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych.

X

Przeczytaj również