Jesteś tutaj

Część sklepów sieci Piotr i Paweł zmienia szyld na Carrefour

Przejęcie części sklepów przez kolejnego branżowego inwestora to jeden z elementów planu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Objęta postępowaniem sanacyjnym sieć intensywnie realizuje strategię przywrócenia rentowności wszystkich sklepów. Docelowy model zakłada pozostanie około 70 sklepów w upmarketowych  lokalizacjach, istotnych dla Piotra i Pawła.

– Piotr i Paweł nie znika z rynku – podkreśla Marek Miętka, Prezes Sieci Piotr i Paweł. – Realizujemy plan pozyskując środki na finansowanie restrukturyzacji i przygotowując się do kluczowego okresu handlowego „Świąt Bożego Narodzenia”–– dodaje Miętka.

Przejęte przez Carrefour lokalizacje : warszawskim Wilanowie przy Al. Rzeczpospolitej, w Konstancinie-Jeziornie oraz w Katowicach przy ul. Bażantów. Przejęte sklepy są placówkami franczyzowymi poznańskiej sieci.

– Dla nas jest to element realizowanego planu restrukturyzacji, którego jednym z elementów jest przejmowanie części sklepów przez inwestorów branżowych. Jednocześnie wprowadzamy nowy program lojalnościowy, poszerzamy asortyment na półkach i wkrótce startujemy z nową kampanią marketingową – mówi Prezes Sieci Piotr i Paweł. – Negocjacje dotyczące przejęcia kilku kolejnych  sklepów z różnymi inwestorami trwają – podkreśla Miętka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Suning.com ogłosiła nabycie 80% udziałów w Carrefour China za sumę 620 milionów euro (4,8 miliarda RMB). Po zakończeniu transakcji firma Suning.com będzie w posiadaniu pakietu kontrolnego w Carrefour China.

Specjalna strefa powstanie w Krakowie, gdzie 29 lipca rozpocznie się I etap wyścigu. W strefie kibica organizatorzy zapewniają mnóstwo atrakcji  m.in. konkursy, gry z nagrodami, zawody sportowe. Kibiców rozgrzewać będzie energetyczna grupa cheerleaderek i bębniarzy. 

X