Jesteś tutaj

CH Auchan Kołbaskowo z odnowionym wnętrzem

Ceetrus Polska zakończył remodeling kolejnego obiektu ze swojego portfolio. Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo oferuje klientom wygodne, nowocześnie urządzone wnętrze z komfortową strefą restauracyjną, przyjaznymi miejscami do odpoczynku oraz bezpłatnym placem zabaw dla dzieci. W lipcu obiekt zyskał również nową identyfikację wizualną ze znakiem jakości Oshopping.

Efekt zrealizowanych prac remontowych w Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo można dostrzec już przy wejściach do obiektu, które całkowicie zmieniły swój wygląd. Nowy wystrój wnętrz obiektu charakteryzują jasne kolory, proste, nowoczesne formy oraz naturalne materiały, takie jak drewno. Zainstalowano także nowe, energooszczędne oświetlenie. – Nasze nowe wnętrze zostało zaaranżowane według najnowszych trendów architektonicznych, dzięki czemu jest funkcjonalne i nowoczesne. Jestem przekonana, że nasi klienci docenią przyjazną atmosferę, jaka u nas panuje i będą chętnie korzystać z dostępnych udogodnień – mówi Kamila Węcłaś, property manager w Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo.

W wyniku przeprowadzonych prac odwiedzający Centrum Handlowe Auchan mogą korzystać z komfortowych przestrzeni wspólnych, takich jak m.in. strefa restauracyjna, bezpłatny plac zabaw dla dzieci, wyspy relaksu oraz strefa do pracy.

Duża waga przykładana do wygody klientów wynika z założeń znaku jakości Oshopping, który Ceetrus Polska wprowadza do wybranych centrów handlowych. Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo będzie siódmym obiektem ze znakiem jakości Oshopping w portfolio Ceetrus. – Znak jakości Oshopping potwierdza dostępność w obiekcie różnorodnej oferty handlowej, usług, nowoczesnych technologii, stałego programu animacji oraz przyjazną atmosferę. Klienci mogą być pewni, że w centrum handlowym znajdą wiele możliwości spędzenia wolego czasu i zrobią udane zakupy – podkreśla Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, lider ds. komunikacji i CSR w Ceetrus Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dzisiaj na Inea Stadion w Poznaniu spotkają się detaliści z sieci franczyzowej Chata Polska, producenci oraz pracownicy Grupy MAR-OL. Główną atrakcją będzie turniej piłkarski „Liga Mistrzów” rozgrywany na zasadzie pucharowej. Finał odbędzie się na płycie głównej stadionu, na której swe mecze rozgrywa drużyna Lecha Poznań.

Na zlecenie Real - firma Echion AG w Niemczech w 40 sklepach zamontowała w banerach reklamowych przy kasach specjalne kamery, które analizują twarze klientów. Rejestrują one spojrzenie, jego długość, liczbę patrzących, ich szacowany wiek i płeć. Celem akcji jest analiza, czym się klienci interesują, aby móc lepiej dopasować reklamy. 

X