Jesteś tutaj

Carrefour wprowadza pionierski system poleceń do swojego e-sklepu spożywczego

Carrefour kontynuuje rozwój e-grocery i jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.

Rozwój w segmencie e-grocery to jeden z priorytetów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, dzięki której klienci mogą dokonywać zakupów w najbardziej dopasowany do swoich potrzeb sposób – bez względu na czas i miejsce, które wybiorą.

Carrefour uruchomił dla swoich klientów e-grocery program „Poleceni” wykorzystujący mechanizm rekomendowania znajomym zakupów w internetowym sklepie spożywczym Carrefour i uzyskiwania rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.

Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów bio, czy z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków, light.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Światowy Dzień Środowiska obchodzony był 5 czerwca. Carrefour Polska włączył się w Kampanię Zielona Wstążka #DlaPlanety zorganizowaną z tej okazji. W ramach ekologicznego zobowiązania sieć ogłosiła, że Grupa Carrefour do 2022 r. zredukuje masę opakowań marki własnej o 5% w stosunku do 2017 r.

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 30 czerwca-1 lipca br. w Chorzowie, na parkingu przed Galerią AKS. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

X