Jesteś tutaj

Advertisement

Carrefour Polska rozwija omnichannel i personalizuje ofertę handlową

Carrefour Polska rozwija sprzedaż w modelu omnichannel wdrażając w swoich kanałach cyfrowych oraz sklepach stacjonarnych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Inwestycja w nowe technologie pozwoli sieci na indywidualne dopasowywanie oferty do klientów, co poprawi doświadczenia konsumentów zwiększając komfort, szybkość i wygodę całego procesu zakupowego.

Carrefour Polska stawia na nowoczesne technologie i wzmacnia pozycję lidera przemian technologicznych. Przyjęta w 2017 r. strategia omnikanałowości i transformacji digitalowej zaowocowała wdrożeniami innowacyjnych projektów, usług i produktów, które stanowią odpowiedź na zmieniające się oczekiwania i zwyczaje współczesnych konsumentów.

– Obecnie Carrefour wprowadza w swoich kanałach sprzedażowych rozwiązania oparte na algorytmach AI i personalizacji pozwalające poznać preferencje zakupowe naszych klientów i na tej podstawie dopasowywać ofertę handlową do każdego z odbiorców osobno – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Dzięki technologii AI i personalizacji ścieżka zakupowa klienta sieci staje się prostsza, szybsza i bardziej intuicyjna. Klienci e-commerce otrzymują podpowiedzi produktów, którymi mogą być zainteresowani, dopasowane do ich indywidualnych preferencji na podstawie np. historii zakupowej czy stanu produktów wrzuconych do koszyka. Również wyszukiwarki e-commerce i aplikacji mobilnej pomagają w sprawniejszym odnalezieniu produktów, którymi klient może być zainteresowany. Ponadto, użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymują spersonalizowane kupony zniżkowe oraz dopasowane gazetki promocyjne. Z personalizacji skorzystają również użytkownicy kart lojalnościowych, dla których indywidualnie przygotowywane będą rabaty.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w centralnym regionie Polski częściej niż w innych regionach stwierdza się prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

W środę, 18 kwietnia br. Carrefour otworzył w Tuchowie czwarty supermarket franczyzowy, który jest elementem nowej oferty dla franczyzobiorców. W sklepie zastosowano wiele rozwiązań z supermarketów własnych sieci.

X