Jesteś tutaj

Baltona podsumowała I kwartał 2019 r.

Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Baltona za okres styczeń-marzec 2019 r. wyniosły 115,1 mln zł i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 26%. W segmencie Travel Retail sprzedaż wzrosła w I kwartale o 45% w stosunku rocznym.

Skonsolidowane przychody Baltony w marcu 2019 r. wyniosły 38,35 mln zł i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 13%.

W segmencie sklepów (Travel Retail) w marcu osiągnięto sprzedaż na poziomie 31,3 mln zł, co oznacza wzrost o 37% rok do roku (22,8 mln zł w 03.2018). W pierwszym kwartale sprzedaż wzrosła o 45% z 64,57 mln zł w 2018 do 93,80 mln zł w 2019 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od początku lipca duża część sklepów na Lotnisku Chopina w Warszawie została zamknięta. Rebranding 14 placówek związany jest z przekazaniem lokali sieci PZH Baltona. Łączna powierzchnia handlowa wszystkich lokali sieci wyniesie 3 tys. mkw.

Sieć sklepów wolnocłowych Baltona może być spokojna o swoją przyszłość. Po sześciu latach sporów sądowych doszło do porozumienia z Państwowym Portem Lotniczym. Zawarto ugodę w związku z konfliktem dotyczącym wynajmu powierzchni handlowych na Lotnisku Chopina w Warszawie.

X