Jesteś tutaj

Advertisement

Akcja handlowa French Touch

Od 12 do 31 października rozpoczyna się ogólnopolska akcja handlowa French Touch, organizowana przez agencję Cryptone i wspierana przez Ambasadę Francji. W akcji bierze udział ponad 60 firm, które przygotowały specjalne oferty promocyjne.

Aby skorzystać z wyjątkowych okazji i ofert promocyjnych wystarczy pobrać bezpłatną aplikację French Touch w App Store lub Google Play lub znaleźć oferty na stronie internetowej, bądź Fan Page’u akcji. Podobnie jak w ubiegłych latach oferty będą również dostępne w magazynie La Belle Vie, który jest dystrybuowany bezpłatnie w sieciach Relay, InMedio, Aelia Duty Free w największych miastach Polski.

Głównymi partnerami tegorocznej akcji handlowej French Touch są: Biedronka, President oraz  Bonduelle. Partnerzy przygotowali szereg atrakcji dla konsumentów. Oto kilka z nich.

Jesienią Biedronka otwiera się na Francję i będzie oferować klientom autentyczne produkty pochodzące z Francji tj. sery, słodycze, wina i kosmetyki. Akcją promocyjną będą objęte wszystkie sklepy w Polsce, a zatem ponad 2900 obiektów.

Sieć sklepów wolnocłowych Aelia Duty Free na czas trwania akcji wyselekcjonuje francuskie produkty tj. wina, szampany, a także perfumy, na które będą obowiązywały specjalne ceny. Dodatkowo zorganizuje konkurs dla klientów, gdzie finaliści wygrają 7-dniowy pobyt dla dwóch osób w jednym z hoteli należących do sieci Club Mediterranee.

Bardzo ciekawą akcję przygotowują również saloniki prasowe Relay i InMedio, które postanowiły zachęcić Polaków do czytania francuskich książek. W ich ofercie znajdziemy dzieła takich pisarzy jak: Guillaume Musso, Michel Houellebecq czy Antoine Saint-Exupery.

Zniżki i specjalne oferty promocyjne na czas akcji French Touch szykuje również salon La Biosthétique, Clarins Beauty Spa, Mollon Pro, Promod, Sofitel, Veepee i Ślimaki Zdrowo Zakręcone. Muzeum Wódki przygotowuje niespodziankę dla odwiedzających w trakcie trwania akcji, a Batida specjalną ofertę na catering.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska, po raz czwarty z rzędu, został głównym partnerem French Touch – największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbywa się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci mogą skorzystać z wielu dedykowanych promocji na francuskie specjały i marki.

Pod hasłem French Touch me touch rusza piąta edycja akcji promującej Francję w Polsce. Organizatorzy i partnerzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową. Od 12 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty i usługi w atrakcyjnych cenach.

X