Jesteś tutaj

200 tys. kubków kawy od Żabki

18 milionów Polaków pije już kawę „na mieście”. Okazuje się, że na małą czarną mamy ochotę rano, aby obudzić siły witalne, ale pijemy ją również dla przyjemności. Jedną z najpopularniejszych sieci convenience, w której Polacy każdego dnia rano piją świeżo mieloną kawę jest Żabka. Teraz sieć przygotowała specjalną akcję dla klientów, w ramach której  do połowy listopada br. rozda dwieście tysięcy specjalnych kubków na darmową kawę w Żabka Café.

Każdego ranka, pod wybranymi sklepami Żabka z nowym logo, zlokalizowanymi w 27 miastach w Polsce, można otrzymać kubek o pojemności 200 ml uprawniający do darmowej kawy w Żabka Café. Należy jedynie podejść do kasy z kubkiem, aby sprzedawca zeskanował kod i nalać swój ulubiony napój. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości możliwości zakupu świeżo mielonej kawy  w sklepach sieci Żabka oraz pozyskanie nowych klientów. Nie przypadkowo akcja organizowana jest jesienią, w tym czasie sprzedaż tego produktu rośnie kilkukrotnie.  

Na tle convenience Żabka jest najsilniejszą marką w kategorii kaw, zarówno pod względem znajomości produktu oraz użytkowania. Jest także jedną z niewielu sieci, która może zaoferować kawę w mniejszych miejscowościach, których mieszkańcy według badań również chętnie skorzystaliby z oferty kawy na wynos. Sieć wprowadziła punkty kawowe już w 2012 r. i posiada już ponad 3,3 tys. punktów Żabka Café ze świeżo mieloną kawą: espresso, latte, cappuccino, czarną czy z mlekiem.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Żabka już od dwudziestu lat zajmuje szczególne miejsce w świadomości klientów. Dwie dekady działalności blisko konsumentów i ich potrzeb pozwoliły na stworzenie nowoczesnego formatu convenience, wdrażanego w sieci od ponad dwóch lat. Równolegle do zmian wizualnych i asortymentowych, nowy format pozwala na wprowadzenie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Partnerem projektu jest Microsoft i 10 spośród jego firm partnerskich, których rozwiązania umożliwiły stworzenie konceptu sklepu, gdzie najnowsze technologie służą wygodzie klienta.  

Kompleks Spark na warszawskiej Woli, Taurus należący do kompleksu EMPARK Mokotów Business Park czy biurowiec Komandorska 12 we Wrocławiu to budynki, w których w ciągu najbliższych miesięcy zostaną otwarte sklepy Żabka. Deweloperzy doceniają korzyści wynikające z obecności sklepu convenience w kompleksach biurowych, widząc  ich realny wpływ na dalszą komercjalizację lokali.

X