Jesteś tutaj

Toyota PROACE z zabudową izotermiczną

Toyota PROACE to model łączący tradycyjne atuty marki – niezawodność, niskie zużycie paliwa i wysoki poziom bezpieczeństwa, z zaletami, których klienci oczekują od segmentu vanów – dużą przestrzenią załadunkową, praktycznością oraz szerokimi możliwościami dostosowania do potrzeb każdej firmy. Użyteczność dostawczej Toyoty uzupełnia profesjonalna zabudowa izotermiczna przestrzeni ładunkowej.

Toyota przygotowała ofertę dla firm zajmujących się przewozem żywności. Zabudowa izotermiczna przestrzeni bagażowej jest dostępna dla wersji furgon w odmianie Medium i Long. Jej wkład izotermiczny zapewnia utrzymanie temperatury zero stopni lub nieco powyżej. Do każdego pojazdu można dobrać jeden z dwóch agregatów chłodniczych.

Zabudowa jest wykonana w technologii termoformowania płyt ABS izolowanych pianką termoizolacyjną. Gładkie panele są dopasowane do kształtu nadwozia, co ułatwia utrzymanie czystości. Jej masa nie przekracza 3% masy własnej pojazdu. Zabudowa spełnia wymagania PZH dla przewozu żywności w opakowaniach. Rozwiązanie to nie wymaga dodatkowego przeglądu na stacji kontroli pojazdów.

PROACE daje także możliwość instalacji kontenera chłodniczego, chłodziarki sprężarkowej ze zintegrowaną funkcją grzania i regulacją temperatury w zakresie od -30 stopni C do +40 stopni C oraz mobilnych chłodziarek i zamrażarek podłączanych do zasilania w samochodzie.

Toyota PROACE to van występujący w trzech typach nadwozia – jako furgon, furgon z przeszkloną kabiną, furgon brygadowy , z różnymi wariantami drzwi tylnych i bocznych. PROACE jest dostępny z dwoma rozstawami osi (2,9 lub 3,2 m) i w 3 długościach nadwozia. Do wyboru są dwie wersje wyposażenia Active lub Life oraz kilkanaście dodatkowych pakietów. Auto napędzają silniki D-4D o pojemnościach 1,6 l (95–115 KM) oraz 2,0 l (120–180 KM). Każdy z nich może zużywać średnio poniżej 6 l/100 km paliwa i spełnia normę emisji spalin Euro 6.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Podczas tegorocznych targów Fleet Market w Warszawie Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje nowego e-Craftera – bezemisyjny samochód z napędem elektrycznym, przeznaczony do przewozu ładunków o masie do 1,72 tony. VW e-Crafter wyposażony w silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) jest pierwszym elektrycznym samochodem użytkowym marki, który wzbogaca rodzinę Craftera. Debiut Craftera z napędem elektrycznym oznacza początek ofensywy w dziedzinie bezemisyjnych samochodów dostawczych.

Foto: Mercedes

W grupie samochodów dostawczych do 3,5 t w lutym 2019 r. według analiz PZPM przybyło 5191 szt. nowo zarejestrowanych pojazdów. Tempo wzrostu +9,7% tej części rynku jest nadal wysokie, prawie identyczne jak w styczniu br. +9,1% choć nie takie jak w ostatnich miesiącach 2018 r. – informuje Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego.

X